czwartek, 7 czerwca 2012

Pamiętniki #5 - O czasie, planach i minimalnie o E3




Od ostatniego postu minęło sporo czasu, a to dlatego, że było go dość mało. Naprawdę mało. Czasami ogarnia mnie zastanowienie: jak ja to wszystko dzielę? Jak starcza mi czasu gry, seriale, naukę i pisanie? Po prostu nie starcza. Dnia jest za mało. Na szczęście teraz długi weekend, a później wakacje, więc wszystko idzie w dobrym kierunku. A jakie plany na najbliższe tygodnie?

Dzisiaj odkurzam mieszkanie, robię mizzerię i zabieram się za przygotowanie materiałów na najbliższy długi czas. Właśnie teraz jest najlepszy okres, aby zwiększyć popularność i przygotować się na nadchodzący moment wolności. Dostałem pierwszą wypłatę i czuję się z tym bardzo pozytywnie.

Na najbliższy czas wysypie się bardzo dużo tekstów o serialach. Nadchodzi "Jak Poznałem Waszą Matkę", "Trawka", "Mad Men", "The Killing" ( te trzy nadrobieniu), "Awake" ( już w sobotę), "Breaking", "Alcatraz" i wiele innych. Pojawi się też parę "Pamiętników" i może jakiś poważny tekst publicystyczny. Poza tym "WpisyiZapisy" dostanę też swoje trzy grosze.



Cały syf związany z nauką i szkołą powoli zbliża się do końca. Na następny tydzień została tylko poprawa z francuskiego i może coś z angielskiego, a po tym wszystko będzie bliskie zakończenia.

Po E3 jest jak jest. Sony bardzo okey, Microsoft po prostu tragicznie, EA do przeżycia, a Ubisoft pozamiatał wszystkich. Nintendo jeszcze nie obejrzałem i jakoś mi nie śpieszno.

Jeszcze w tym miesiącu zawita u mnie kamera, a wtedy ruszą Vlogi, ale to jeszcze bardzo zamknięty projekt i nie wiem szczerze jak dokładnie będzie wyglądał. Tymczasem zostawiam Was z tą cudowną nutą i żegnam się na dziś.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz