czwartek, 24 maja 2012

Pamiętniki #4 - Powrót, napisy i nowy blog




Witam wszystkich ponownie. Wróciłem. Mam nadzieję, że tym razem na dużo dłużej. Okres bezwenny po części się skończył. Potrzebowałem małego uderzenia i wnerwienia, a chęć do pisania wróciła, a wraz z nią kilka innych rzeczy.

Po pierwsze nie mam pojęcia jaka będzie częstotliwość wystawianych tekstów. Będzie to zależeć od czasu jaki muszę poświęcić na dany materiał. Wróciłem do tłumaczenia napisów dlatego jest go trochę mniej. Moje prace możecie podziwiać w serialu „In Treatment”, czy „Don’t Trust The B---- In Apt 23”. Tak jakby to kogoś interesowało.



Jako, że wiele serialowych tekstów już się tu pojawiło, pojawią się następne. Dużo następnych, bo tematów jest naprawdę wiele. Patrząc na to jak wiele seriali zostaje anulowanych, albo nie zostaje i się szmaci na całej linii, nie można tego pominąć. Zaczniemy jeszcze dzisiaj.

A tak poza tym coraz częściej śpiewam. Czasami nawet za dużo. Może za trzy lata też będę śpiewał tak fajnie jak Mike w „Glee”. Tak, mam manię na „Glee” i niektóre osoby mogą mnie… no. Wiadomo, bądźmy kulturalni.

A propos kultury… założyłem nowego bloga. Jeszcze nie o grach, bo na razie nie jestem jeszcze gotowy do pisania o nich, ale o emocjach. Daję w nim upust wszystkim emocjom jakie we mnie siedzą, dlatego link do niego ma tylko mój przyjaciel i osoby z „zewnątrz”. Oznaczony jest +18 z powodu dużej ilości przekleństw i nadchodzących tekstów (uwaga!) erotycznych.



A na razie polecam tą piosenkę, bo jest po prostu świetna.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz